Making your memories last long......

@ De' Rayz Imaging, we are providing variety of photo shooting services such as: company/mall events, modeling, pre-wedding, wedding, personal portrait/album, products and lots more.

Feel free to drop us an email or call to ask for affordable yet professional photo shooting packages.

Tuesday, October 2, 2012

好人好事公益短片大赛 - 好共鸣奖

第一次的短片拍摄尝试, 获得了非常大的鼓舞, 在{好人好事公益短片大赛}中, 这部参赛作品获得了<<好共鸣>>奖. 虽然只是一个小小的奖励, 不过对我来说意义却非常地庞大. 在此要特别感谢一班对我拍摄的观念一路表示支持的朋友们, 不是你们的鼓励, 这部短片也不可能会面世, 
虽然现在我犹如孤身作战, 不过只要我的作品可以得到大家的共鸣, 就已值得安慰了.

再一次, 谢谢! 我的朋友们!



欲欣赏高清画质, 请点入 De' Rayz Imaging 的 FaceBook 页面查看吧!

No comments:

Post a Comment